IPOH: Adakah anda membayangkan sebuah tempat tinggal yang sederhana namun diperindah dengan konsep moden dan elegan?

Kinta Properties, pemaju hartanah terkemuka di Perak dengan pengalaman lebih daripada 50 tahun, benar-benar memahami citarasa anda melalui rekaan terkini rumah berkembar, Marigold, yang terletak di Bandar Baru Sri Klebang.

Marigold menawarkan empat bilik tidur yang luas dan tiga bilik air pada lot berukuran 22’ x 75’.

Hartanah ini, yang memiliki status kekal, menyajikan ruang tamu yang selesa dan luas, termasuk ruang makan dan dapur yang lapang.

Pengurus Jualan Kinta Properties, Karen Wong, menyatakan bahawa Marigold adalah pilihan tepat untuk pembeli rumah pertama. "Dengan harga bermula dari RM408,800, Marigold menampilkan rekaan luaran yang bergaya dan keselesaan dalam suasana dalaman. Ia adalah rekaan terkini dengan sistem aliran udara terancang untuk memastikan gaya hidup sihat bagi seluruh keluarga," katanya dalam satu kenyataan media hari ini.

Terletak di antara Bandar Meru Raya di barat daya dan Chemor di utara, Bandar Baru Sri Klebang berdekatan dengan Aeon Mall Klebang, sekolah, restoran, dan bank. Pusat bandaraya Ipoh hanya beberapa minit pemanduan sahaja.

Pemilik Marigold turut menikmati kemudahan pelbagai di The Centro, termasuk gimnasium, padang golf latihan 18 lubang, kolam renang 25 meter, dan kafe yang dikendalikan oleh Meru Valley Resort.

Kinta Properties mengalu-alukan orang ramai melawat rumah contoh yang dibuka dari 10 pagi hingga 6 petang setiap hari.

Maklumat lanjut mengenai Marigold dan Bandar Baru Sri Klebang boleh diperolehi di laman web rasmi www.kintaproperties.com atau dengan menghubungi/WhatsApp pasukan jualan pembangun di 012 500 8018. - Peraktastic-